یوسف اگر قلب زلیخا شکست
تا ابد هم پای زلیخا نشست
گرچه زلیخا دل و قلبش شکست
به غیر یوسف به کسی دل نبست
خدایا ، لوطی ،بامرام
ما که قلب همدیگه رو نشکوندیم
به غیر همدیگه ام به هیشکیه هیشکی دل نبستیم
ما که بهشتتم نخواستیم گذاشتیمش واسه بقیه
خب انصاف تو شکر یه نگا کوچولو به مام بنداز دیگه
میگم خسته نشدی هی با آدم بازی میکنی
عاشق میکنی بعد ممنوعش میکنی
سیب میدی میگی گاز نزنیا
بعدشم میگی مصلحته
باشششششه بهم میرسیم
اوووووه اینقدر مصلحت واسه ات دارم
تولد آخر...
ما را در سایت تولد آخر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90