و دلتنگیهای خیسم بیشتر تر میشه
عاشقانه هام عاشقانه تر
خدا نکنه که بارووون چِک چِک بخوره به شیشه های سرد پنجره
اونجا دیگه کنترل کردن این دل بی تاب غیر ممکن میشه
راستش تا حالا صد بار به این فکر کردم که
ما نرسیدن تو قاموسمون نیس
نرسیدن واسه ی یه طرفه هاس
واسه ی ما دوطرفه ها که اتفاقا اتوبان رفت و برگشت عاشقیامون چند بانده اس
نرسیدن واسه ما داستانه
ما همین که می نویسیم .
میخندیم .
حرف میزنیم
فکر میکنیم
مستقیم و بدون توقف میرسیم به مقصد
مقصد کجاس؟
خب معلومه
مقصد قلب عشقمونه
و اما اینجوریاس که ما نرسیدنی نداریم
ما را در سایت تولد آخر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80